Josep Aragay, temperament noucentista

P脿gines: 148

A la venda al Museu

Sinopsi:

Cat脿leg de l鈥檈xposici贸 “Josep Aragay, temperament noucentista”, que acoll铆 el Museu d鈥橝rt de Girona, en col路laboraci贸 amb el Museu Municipal Josep Aragay de Breda, del 31 de maig al 27 de setembre de 2015.

L’exposici贸, comissariada per Xavier Castanyer i dedicada al pintor, ceramista i te貌ric del noucentisme, Josep Aragay, don脿 a con猫ixer un dels artistes m茅s oblidats de l’art catal脿 contemporani.

Ressenyes

V脿zquez, Eva: “L’MD’A descobreix el paper central de Josep Aragay en la definici贸 del Noucentisme”. El punt Avui, 30 de maig de 2015, p脿g. 40:
Enlla莽 鈫楋笍

Museu d’Art de Girona: “Es presenta el cat脿leg de l’exposici贸 “Josep Aragay, temperament noucentista”. Juny, 2015:
Enlla莽 鈫楋笍

Castill贸n, Xavier: “Cal convertir el Museu Aragay en un centre de segle XXI”. El Punt Avui, 21 de juny de 2015:
Enlla莽 鈫楋笍

Albert铆, Roser: “El Noucentisme omple el Museu d’Art de Girona a trav茅s de l’obra de Josep Aragay”. Diari de Girona, 1 de juny de 2015:
Enlla莽 鈫楋笍

Aldia.cat. Territori al dia: “Girona acull una exposici贸 que posa en valor la traject貌ria art铆stica de Josep Aragay”. Girona, 31 de maig de 2015:
Enlla莽 鈫楋笍

Bonart: “El museu d’Art dedica una retrospectiva a Josep Aragay”. 31 de maig de 2015: